Een nieuwe Chirurgie Innovatie Wedstrijd begint
April heeft de leiding over de nieuwe Grey Sloan Chirurgie Innovatie Wedstrijd, en de dokters hebben zin om hun projecten te starten. Ondertussen heeft Catherines oude vriend een schokkend idee voor Catherine en Jackson, en Meredith behandelt een terugkomende patiënt die haar project inspireert.