Outlaw
Terwijl Boyd de premie van de Detroitse maffia op het hoofd van Drew Thompson gebruikt om zijn vijanden aan te vallen, leidt de zoektocht van Raylan naar de vermiste drugskoerier hem naar de gevangengenomen ex-sheriff van Harlan.