Een Brad Coole Wereld…
Kirby wordt op school gepest nadat hij een toilet laat ontploffen. Kirby en zijn vrienden wagen zich in de Bradlands tijdens een nieuwe route naar school. Dawn krijgt de positie van grote vriendin.