Down to Clown
Owen beleeft een doorbraak tijdens zijn therapie. Grace wil een collega helpen, maar krijgt spijt als Judd haar meer kan bieden dan zij van plan was. Een clown krijgt een ongeluk tijdens een kinderfeestje. Tommy, TK en Nancy haasten zich naar een survivalist die een pijnlijke ontmoeting heeft gehad met een reptiel.