Het paradijs verloren
Izana lijkt de overhand te hebben in zijn gevecht tegen Mikey, maar de trappen van Mikey eisen ook hun tol op het lijf van Izana. Uit wanhoop grijpt Izana naar drastische maatregelen en de situatie loopt uit de hand.