Apocalyps, nu ongeveer
Terwijl Fred nadenkt over haar relatie met Gunn, keert het beest dat Cordelia in een visioen zag terug, waardoor gebeurtenissen in gang worden gezet die uiteindelijk haar relatie met Connor beïnvloeden.
Angel en zijn metgezellen zetten zich schrap voor de naderende komst van een hels beest en zwoegen om de dag des oordeels (alweer) af te wenden. Hoewel de komst van het wezen aanvankelijk werd onthuld via Cordelia, is ze niet in staat om de gruwelijke details over de buitenaardse bezoeker uit haar geheugen te verbannen. Slechts één ding is zeker: de demon zal de wereld vernietigen als niemand hem stopt. Angel heeft geen andere keuze en werkt samen met Lilah om de gemeenschappelijke dreiging te bestrijden. Intussen raken Fred en Gunn op een zijspoor door een hobbel in hun relatie. Cordy en Connor werken echter samen om de dreiging zelf op te sporen.