Pocahontas II: Reis naar Een Nieuwe Wereld
Samen met Meeko, Flit en Percy, vaart Pocahontas naar Engeland. Maar daar aangekomen, moet ze kiezen tussen het leven wat ze altijd heeft gekend of haar hart volgen in dit nieuwe land.
Vergezeld door vrienden Meeko, Flit en Percy vaart Pocahontas richting Engeland als ambassadeur voor de vrede. Eerst raakt Pocahontas verward door de vreemde mode en bizarre kostuums in London, maar dan ontmoet zij de oogverblindende Engelsman John Rolfe. Maar de aankomst van een mysterieuze vreemde dwingt Pocahontas te kiezen tussen het leven dat ze altijd heeft gekend en het pad van haar toekomst.