I Do, I Don't
Voor een project van maatschappijleer moeten de leerlingen gaan 'trouwen'. Lizzie 'trouwt' met Gordo, maar is te jaloers op Miranda's 'huwelijk' met Ethan Craft om aandacht te besteden aan haar eigen 'echtgenoot'.