Blindsided
Athena en de 118 haasten zich om levens te redden nadat een dronken bestuurder een dodelijke kettingbotsing veroorzaakt op de snelweg. Ondertussen gaat Maddie bevallen en Hen en Karen zijn er kapot van wanneer ze hun pleegdochter Nia voorbereiden om herenigd te worden met haar biologische moeder.