Daddy Issues
De voormalige vlam van Gloria lijkt griezelig veel op Manny, en Phil maakt zich zorgen over het perfecte cadeau voor Claire voor hun jubileum.
Wanneer de ex-vriend van Gloria, Jorge (gastacteur Gabriel Iglesias), langskomt voor een bezoek, vraagt Jay zich door zijn opvallende gelijkenis met Manny af of hij misschien de echte vader van Manny is. Phil maakt zich zorgen over het perfecte jubileumgeschenk voor Claire. Cam en Mitch begrijpen niet waarom Lily op school ruzie krijgt om beha's.