The Prophet
Melinda vreest voor de veiligheid van haar dierbaren wanneer de geest van een profeet haar visioenen laat zien van een noodlottige toekomst. De geestenfluisteraar die Melinda wantrouwt, blijft zich ophouden in de buurt van Grandview. (Deel 1 van 2)