Eden
Reddick zegt dat hij de hulpcommissaris gaat informeren over Skinners dood en biedt Holder een kans om de waarheid te vertellen en een deal te sluiten.
Reddick zegt dat hij de hulpcommissaris gaat informeren over Skinners dood en biedt Holder een kans om de waarheid te vertellen en een deal te sluiten. Holder moet kiezen tussen trouw blijven aan Sarah en er zijn voor Caroline en zijn kind. Sarah worstelt met haar geweten en de constante druk heeft gevolgen voor haar werk. Reddicks spelletje lijkt te werken. Er ontstaat irritatie tussen Sarah en Holder. Zal hun lange verleden, en alles wat ze hebben meegemaakt, genoeg zijn om een lijn te trekken?