Liefde
Ed Sheeran vertelt hoe hij zijn opkomst plande en vastberaden was om het pad naar internationaal succes te volgen. Ed praat over hoe hij verliefd werd op zijn oude schoolvriendin Cherry en hoe hij zijn iconische liefdesliedje "Perfect" over haar schreef. Ed heeft alles bereikt wat hij wilde, maar dan komen er ongeplande gebeurtenissen tussen. Cherry krijgt nieuws dat hun leven verandert en Ed beseft dat het leven in een oogwenk kan veranderen.
Ed Sheeran vertelt over hoe hij door constant hard te werken internationaal succes kreeg. Aan de hand van exclusief beeldmateriaal van zijn tienerjaren beschrijft Ed hoe hij zijn onwaarschijnlijke succes plande. Toen hij door de muziekindustrie werd genegeerd, begon hij op onverwachte plekken te spelen, tot zijn vastberadenheid hem in contact bracht met media-entrepreneur Jamal Edwards in 2010. Samen gebruikten ze het opkomende internet om hun publiek te bereiken. Met "The A Team" breekt Ed door in Amerika, maar hij mist nog iets. Ed deelt het verhaal achter zijn iconische liefdesliedje "Perfect", dat gaat over de liefdesgeschiedenis met zijn oude schoolvriendin en huidige vrouw Cherry. Ed lijkt alles te hebben, tot Cherry nieuws krijgt dat hun leven in een oogwenk verandert en hij zich moet aanpassen.