Wreck It Ralph Suiker Race Spel
De familie Kurzawa is klaar voor de start als ze met Amber aan een project werken dat geïnspireerd is door Disney's "Wreck-It-Ralph". Het is nog een ingewikkeld werkje, want ze hebben er veel aandacht en geduld bij nodig door alle verschillende onderdelen. Maar als het ze lukt komen ze erachter dat dit een heerlijk project is!