Return to Halloweentown
Heks Marnie Piper mag naar de Heksenuniversiteit. Ze reist door het portaal om heks U's hulpje te worden, maar toveren mag ze niet. Ze leert wel over een oude voorspelling waarvan ze het geheim kan onthullen. Met de hulp van vrienden Ethan (Lucas Grabeel), Benny het Skelet, Professor Periwinkle en Aneesa de Geest, moet Marnie op tijd de goede keuzes maken voor Halloweenstad's 1000-jarig jubileumfeest.