Remember Me
Een vrouw uit Coopers verleden bezoekt de praktijk; een zwangere vrouw lijdt aan ernstig geheugenverlies na een auto-ongeluk; Violet en Sheldon hebben ruzie.
Cooper krijgt de verrassing van z'n leven wanneer een vrouw uit z'n verleden de praktijk bezoekt; Addison behandelt haar patiënt Jodi, die 8,5 maand zwanger is en lijdt aan ernstig geheugenverlies na een traumatisch auto-ongeluk; Sheldon en Violet krijgen onenigheid wanneer hun patiënt, Jodi's echtgenoot Zach, overweegt om z'n vrouw te verlaten en de baby mee te nemen.