Roy Wood Jr.: Lonely Flowers
In deze stand-upspecial laat Roy Wood Jr zien dat de samenleving door een gebrek aan verbondenheid is afgegleden naar een cultuur vol wapens, onbeschofte werknemers, en zelfscankassa's, en waarom sommigen van ons liever alleen zijn dan met elkaar verbonden.