Rules Don't Apply
Een jongeman gaat werken voor Howard Hughes en wordt meegezogen in de wereld van de excentrieke magnaat. Hij loopt echter het risico zijn nieuwe baas voor het hoofd te stoten als hij verliefd wordt op een actrice die meewerkt aan zijn nieuwste film, iets wat Hughes uitdrukkelijk verbiedt.
Een ambitieuze jonge actrice (Lily Collins) en haar ambitieuze jonge chauffeur (Alden Ehrenreich) worstelen met de belachelijke excentriciteiten van de onvoorspelbare miljardair Howard Hughes (Warren Beatty). Het is Hollywood, 1958. Marla Mabrey (Collins), schoonheidskoningin, songwriter en toegewijd baptist, komt uit een kleine stad en staat onder contract bij de beruchte Howard Hughes (Beatty). Ze arriveert in Los Angeles. Op het vliegveld ontmoet ze haar chauffeur Frank Forbes (Ehrenreich), die verloofd is met zijn jeugdliefde en een streng gelovige methodist is. Ze voelen zich meteen tot elkaar aangetrokken, wat niet alleen hun religieuze overtuigingen op de proef stelt, maar ook ingaat tegen regel nummer één van Hughes: geen enkele werknemer mag een relatie hebben met een contractant. Het gedrag van Hughes beïnvloedt Marla en Frank op verschillende en onverwachte manieren. Naarmate ze dieper in zijn bizarre wereld worden getrokken, worden hun waarden op de proef gesteld en veranderen hun levens.