Runaway Jury
Van de beroemde verhalenverteller John Grisham komt een spannende thriller met in de hoofdrollen Dustin Hoffman, Gene Hackman, John Cusack en Rachel Weisz. Iemand die de jury wil beïnvloeden, speelt een dodelijk kat-en-muisspel met een jurylid en een mysterieuze buitenstaander. Beiden stellen ze voor om het vonnis uit te laten spreken in het voordeel van de hoogste bieder.