Gewoon vrienden?
Penny besluit na een gesprek met Sofia om eerlijk te zijn tegen Sebastiaan over Rob.. Maar dan maakt Sebastiaan het uit.. Camilla komt erachter dat ze Penny toch wel mist.. Penny verprutst haar auditie op school omdat ze met andere dingen bezig is in haar hoofd.. Rob vangt haar daarna op.. Sasha gaat naar het weeshuis om tegen Vicky te zeggen dat het hem spijt..