Saludos Amigos
Saludos Amigos is een kleurrijk en avontuurlijk schouwspel op een aanstekelijke samba-beat. Je internationale reisgenoten zijn niemand minder dan die beroemde, grappige vrienden Donald Duck en Goofy.
Saludos Amigos is een kolderieke mix van live-actie en animatie. Een kleurrijke caleidoscoop vol kunst, avontuur en muziek op een aanstekelijke samba-beat. Van de Andes en de Argentijnse pampa's tot Rio de Janeiro, beleef het met de grappige vrienden Donald Duck en Goofy. Dolle pret als Donald een koppige lama ontmoet en 'El Gaucho' Goofy zich verdiept in het cowboyleven in Zuid-Amerikaanse stijl.