Saving Grace
Grace en Judd vechten voor hun leven in de nasleep van het afschuwelijke auto-ongeluk. Ondertussen laten flashbacks zien hoe een jeugdtragedie Judd ertoe leidde dat hij Grace ontmoette en hoe ze uiteindelijk verliefd op elkaar werden.