Bábovka
Mina moet gevaarlijke uitdagingen overwinnen om haar speelgoedvriendje te bevrijden van de kwaadaardige Totemieten. Een reddingsactie lijkt bijna onmogelijk, maar met de hulp van een vriendelijke Totemiet gaat Mina op avontuur om haar speelvriendje uit de handen van de Totemieten te bevrijden. Tijdens haar avontuur ontstaat er een nieuwe vriendschap.