Geheim transport
Phoenix Squadron krijgt de opdracht om een geheime lading te transporteren. Dat blijkt Senator Mon Mothma te zijn, die kort daarvoor in de senaat te kennen heeft gegeven dat ze genoeg heeft van de corrupte senaat en het dictatoriale regime.