Scheidingsangst
Bijna twee jaar na de aanslag op de ambassade in Islamabad, bouwt Carrie een nieuw leven op in Berlijn. Maar haar vrede wordt bedreigd wanneer een verzoek van haar nieuwe baas haar richting de gevaarlijke wereld dwingt die ze achter zich had gelaten.