Setup
Als ze een klaarblijkelijke roofmoord onderzoeken, ontdekken Beckett en Castle dat het slachtoffer betrokken was bij een mysterieuze samenzwering; als er meer op het spel staat, neemt een FBI-agent de zaak over.