Shock To The System
Miranda Bailey bezoekt Ben op het werk en ontmoet voor het eerst zijn nieuwe collega’s. Terwijl het grootste deel van het team naar een ongeluk met elektrisch gevaar gaat, moeten Andy en Maya samenwerken op hun eerste surveillanceopdracht.