Alone Together
In de nasleep van de dambreuk trekken modderstromen een spoor van vernieling door Los Angeles. Athena moet zichzelf en een vrouw met pleinvrees redden nadat haar huis is ingestort. Bobby, Hen en Eddie haasten zich naar een groepje wandelaars die gevaar lopen omdat de letters van Hollywood omvallen. Buck en Chimney moeten een groep zwangere vrouwen redden die vastzitten in een ondergelopen huis.