Scarlet Witch
Wanda Maximoff maakt hoge pieken en diepe dalen mee. Elizabeth Olsen, de producenten van Wandavision en vele anderen die aan het verhaal van Scarlet Witch hebben gewerkt, praten over hoe het personage het heeft volgehouden. Naast een dappere superfan en acteurs als Kathryn Hahn en Kat Dennings staat deze aflevering van MPower voor de kracht van een vrouw die volgens haar eigen regels werkt.