Something Doesn’t Feel Right
De moordenaar Zipface brengt wederom een nacht door met het vermoorden van tieners in een hutje in het bos. Ondanks zijn goede voorbereiding gedragen zijn slachtoffers zich niet zoals ze horen te doen, en lopen zijn plannen in het honderd.