De grens over, deel dos
Deel dos: halverwege Earl en Randy’s avontuur om Catalina weer Amerika in te krijgen, wordt Earl door gewapende mannen gekidnapt. Earl probeert vrienden te worden met Diego, de misdadiger zonder kledingsmaak, die hem gevangennam. Randy ontmoet een getrouwd stel dat hem wil gebruiken om een leegte in hun leven te vullen.
Deel dos: halverwege Earl en Randy’s avontuur om Catalina weer Amerika in te krijgen, wordt Earl door gewapende mannen gekidnapt. Earl probeert vrienden te worden met Diego, de misdadiger zonder kledingsmaak, die hem gevangennam. Randy ontmoet een getrouwd stel dat hem wil gebruiken om een leegte in hun leven te vullen. Al komen ze nog zoveel hobbels op hun weg tegen, Earl moet en zal Catalina van zijn lijst afstrepen en Randy moet en zal zijn grote liefde weer terugkrijgen. Ondertussen heeft Darnell er moeite mee dat Joy vrolijk blijft hoewel hun buren zich steeds meer opdringen.