Spinnenweb
Arni krijgt het zwaar te verduren met een mysterieuze vijand, een netwerk van spionnen en een samenzweringstheorie die de 12 koninkrijken doorkruist.
Sinew zegt tegen Arni dat hij Doomhild beter moet leren kennen. Wat Arni niet weet, is dat Sinew handelt in opdracht van de geheime groep 'The Spiders' om te proberen de geheimen van de 12 koningen te stelen. Per ongeluk verijdelt het trio de roof en ze geven Sinew de schuld, met als gevolg dat Doomhild wordt ontvoerd en dat Arni de geheime Bardmissie krijgt toegewezen om de rotzooi op te ruimen die hij zojuist heeft veroorzaakt, maar dat doet hij niet.