Spies Like Us
Olivia krijgt een gecodeerde waarschuwing die Hucks verleden kan onthullen. Olivia vraagt Harrison een onthuld geheim af te handelen. Fitz en Cyrus krijgen te maken met de gevolgen van het voorpaginaverhaal van James.