Spy Hard
Agent WD-40 is op de zwaarste missie van zijn leven. Hij moet de kwaadaardige generaal Rancor tegenhouden voor hij de wereld vernietigt!
Hier is de krankzinnige komediekraker boordevol hightech-avontuur en hilarische waanzin. De geliefde komiek van het grote scherm Leslie Nielsen is agent WD-40, die opnieuw in actie komt voor The Agency. Samen met de sexy Agent 3,14 gaat hij op de zwaarste missie van zijn leven. Hij moet de kwaadaardige generaal Rancor tegen zien te houden voor hij de wereld vernietigt! Boordevol dolkomische situaties en doldwaze actie is Spy Hard de krankzinnige en gestoorde komediehit die kijkers over de hele wereld heeft laten huilen van het lachen!