Stay
Een thriller over een psycholoog wiens suïcidale cliënt bizarre voorspellingen doet die, tot grote angst van de psycholoog, beginnen uit te komen. De psycholoog moet snel handelen om alles wat dierbaar voor hem is te redden voordat het verdwijnt.
In deze zenuwslopende psychologische thriller is student Henry Lethem (Ryan Gosling) van plan zichzelf binnen drie dagen van het leven te beroven, tenzij psycholoog Sam Foster (Ewan McGregor) hem kan redden. Na zijn eerste ontmoeting met de gestoorde jongeman merkt Sam dat hij zijn grip op de realiteit verliest. Ook hij komt terecht in het angstwekkende gebied tussen leven en dood. Met de hulp van zijn vriendin (Naomi Watts) probeert Sam de duistere geheimen van Henry's gekwelde geest te ontrafelen in deze spannende thriller die je zal blijven verbazen tot aan het schokkende einde.