Stitch! The Movie
Meer heibel op Hawaï! Lilo en Stitch weten niet dat dr. Jumba zijn eerste 625 experimenten heeft meegenomen. Ze moeten deze buitenaardse 'ohana redden van de gemene kapitein Gantu. Maak je klaar voor een vloedgolf van 625 bizarre, nieuwe 'neven', waaronder Experiment 221 - die alle stroom laat uitvallen - en Experiment 625, die luier is dan Stitch, maar geweldige broodjes maakt.