Stonehenge Decoded: Secrets Revealed
De opmerkelijke ontdekking van een nieuwe prehistorische locatie - eeuwenlang onzichtbaar onder akkers in Ierland - werpt een nieuw licht op Stonehenge en een van de grootste prehistorische religieuze complexen ter wereld. 'Stonehenge Ontcijferd: Geheimen Onthuld' beschrijft de ontdekking en opgraving van de nieuwe site en belicht de wereldberoemde mysteries van Stonehenge zelf.