Strange Magic
Een stoere sprookjesprinses kruist het pad van de nare Bog King tijdens een strijd over een mysterieus drankje. Hun wonderlijke wereld in het bos zal nooit meer hetzelfde zijn. Een vrolijke musical, geïnspireerd op Een Midzomernachtsdroom, waarin een kleurrijke cast met goblins, elfjes, feeën en duiveltjes populaire liedjes zingen tijdens hun ondeugende avonturen.