DocumentaireMuziek
Min Yunki, die groots durfde te dromen maar ook de nodige problemen kende, was op zijn 28-jarige leeftijd al wereldwijd bekend als SUGA van BTS. Mede door zijn natuurtalent, harde werk en grote succes heeft hij een unieke reputatie opgebouwd. Vandaag de dag werkt hij aan een soloalbum als Agust D en reist hij de wereld rond, op zoek naar nieuwe verhalen. Om zijn dromen nog een keer na te jagen, bezoekt hij Las Vegas, Malibu, San Francisco, Tokio, Chuncheon, Pyeongchang en Seoel.