Super Buddies
Het is een vogel… het is een vliegtuig… nee, het is een Buddy! Zie de Buddies vliegen als manifestatie van een nieuw soort held. Deze keer moeten de pups hun wonderlijke vaardigheden gebruiken als redders in nood wanneer een buitenaardse, steeds van vorm veranderende bullebak de planeet bedreigt. De Buddies leren dat je ook zonder superkrachten, maar met verstand en samenwerking, een held kunt zijn.
Zie de harige Buddies vliegen als een nieuw soort held geboren wordt in dit humoristische en epische avontuur. Een doodnormale dag op de Fernfield Farms verandert in een buitengewone happening als Budderball, Mudbud, B-Dawg, Buddha en Rosebud op mysterieuze ringen stuiten die hen elk een unieke superkracht geven. Voordat je kan zeggen: "Buddies, verzamel je!", gebruiken de pups hun wonderlijke nieuwe vaardigheden als redders in nood wanneer een steeds van vorm veranderende bullebak de planeet bedreigt. Maar zullen ze slagen en deze dreiging overwinnen, zonder dat ze hun nieuwe identiteit prijsgeven? Gevuld met lachstuipen, actie en ongelooflijke nieuwe karakters bewijst Super Buddies dat wanneer je je verstand gebruikt en samenwerkt, je geen superkrachten nodig hebt om een held te zijn!