Bee Season
Richard Gere heeft dit hoofdrol in dit aangrijpende verhaal over een vader met een obsessie om zijn dochter te trainen voor de nationale spellingswedstrijd.
Richard Gere speelt de hoofdrol in dit aangrijpende verhaal over een vader met een obsessie om zijn getalenteerde dochter te trainen voor de nationale spellingswedstrijd. Eliza Naumann (Flora Cross) toont een geweldig talent voor het spellen van ieder woord dat haar aangereikt wordt, zodat vader Saul (Richard Gere) erop staat om haar zelf te coachen. Maar met het toenemende succes van Eliza groeit Sauls nieuw gevonden toewijding, wat zorgt voor grote veranderingen in het gezin!