Graag of helemaal niet
Moe van het toekijken vanaf de zijlijn, grijpt Star een kans om op te vallen. Ondertussen krijgt Maurice een opdracht voor eerherstel.
Moe van het toekijken vanaf de zijlijn, grijpt Star een kans om op te vallen. Ondertussen krijgt Maurice een opdracht voor eerherstel. Hij wordt echter geconfronteerd met een ultimatum dat nog meer drama kan veroorzaken voor de Midtown Sound-artiesten. Andy en Angel botsen met Jahil en Cotton wordt in een moeilijke situatie gebracht om iemand te helpen van wie ze houdt.