Take the Lead
Het hoofd neemt een besluit dat iedereen in Seattle Grace choqueert. Owen en Cristina proberen hun normale leven weer op te pakken. April worstelt met haar nieuwe rol. De vijfdejaars co-assistenten krijgen hun eerste opdracht voor een solo-operatie.
Het hoofd neemt een beslissing die haar carrière kan veranderen en die heel Seattle Grace choqueert. Cristina en Owen proberen hun normale leven weer op te pakken. April blijft worstelen met haar nieuwe rol. De vijfdejaars co-assistenten krijgen hun eerste opdracht voor een solo-operatie, en ontdekken dat zelfs routine-ingrepen niet altijd even makkelijk zijn.