Tarzan
Een weeskind wordt grootgebracht door een gorilla-familie en uiteindelijk geaccepteerd als een van hen. Als Tarzan opgroeit tot een jongeman, verandert zijn leven voorgoed wanneer hij eindelijk andere mensen ontmoet, met wie hij onmiddellijk een onweerstaanbare band voelt.