Stranglehold
Nadat Melinda op raadselachtige wijze het dossiernummer heeft gekregen van een moordzaak waarmee haar vader in 1979 belast was, zoekt ze uit of de moord op het jonge slachtoffer iets te maken heeft met zijn verdwijning lang geleden.