A Vicious Cycle
Een geest, Anna Fowler, vraagt Melinda om haar te helpen haar dochter Lane te vinden, omdat Lane Anna's hulp nodig schijnt te hebben. Wanneer Melinda haar vindt, weigert Lane haar moeder te ontmoeten. Nadat Anna Lanes verloofde Tim aanvalt, ontdekt Melinda een geheim van zowel moeder als dochter. Opdat Anna de oversteek kan maken, moet Melinda moeder en dochter helpen om hun verleden te accepteren.