The Binge
In de nabije toekomst, tijdens een periode van 12 uur waarin alle wetgeving rond drank en drugs is afgeschaft, moeten drie laatstejaarsstudenten van de middelbare school hun krankzinnige directeur (Vince Vaughn) ontwijken terwijl ze zich een weg banen door de chaos van de avond om op het ultieme feest te komen.
In de niet zo verre toekomst zijn alle drank en drugs door de regering volledig verboden, behalve voor één nacht per jaar. De laatstejaarsstudenten Griffin, Hags en Andrew maken een bedevaartstocht naar het beroemdste feest van de stad, waar al hun dromen zullen uitkomen. Natuurlijk zullen ze hun gestoorde directeur (Vince Vaughn), gewelddadige broers en zussen en de wilde dieren die door de straten zwerven moeten ontwijken, maar dat is allemaal onderdeel van de pret. Hun vriendschap zal op de proef worden gesteld, hun liefdeslevens zullen woelige momenten meemaken en hun hersenen zullen volledig door elkaar worden geschud. Eén ding is zeker: niemands leven is ooit nog hetzelfde na een deelname aan The Binge.