In deze psychologische horrorprequel op de klassieke Omen-films wordt een jonge Amerikaanse vrouw naar Rome gestuurd om een leven te beginnen in dienst van de kerk. Al snel komt ze onder invloed van een duistere macht waardoor ze haar geloof in twijfel trekt en ze een angstaanjagende samenzwering aan het licht brengt die erop hoopt de geboorte van het vleesgeworden kwaad tot stand te brengen.