The Greatest Game Ever Played
Shia LaBoeuf is amateurgolfer Francis Ouimet in deze inspirerende film die gebaseerd is op een waargebeurd verhaal. Gewapend met niets dan een groot talent heeft de arbeiderszoon een schijnbaar onmogelijke droom: een wedstrijd spelen tegen zijn idool en 's werelds beste golfer, Harry Vardon. Met hulp van de bijdehante, 10-jarige caddie Eddie weet Francis al snel de grenzen te doorbreken met een opwindend vertoon van ongekend doorzettingsvermogen, vaardigheid en gevoel... om de golfprofessional uit te dagen voor het grote kampioenschap van de US Open. Bevat beelden van roken.