The Housewife & the Shah Shocker
Duik in de schokkende beschuldigingen tegen Jen Shah, die meedoet aan ‘The Real Housewives of Salt Lake City’ en die betrokken zou zijn bij een langlopende oplichting via telemarketing.
Fans vragen zich vaak af hoe Jen Shah, die bekend geworden is als ster van ‘The Real Housewives of Salt Lake City’, haar uitbundige levensstijl bekostigt. Er ontstonden theorieën toen ze beschuldigd werd van een oplichting met telemarketing waarbij ouderen hun spaargeld afhandig werd gemaakt.